Ganska körigt

Jag hann inte alls blogga igår.. Dagen gick som på ett löpande band, man hade aldrig tid att hoppa av. Började dagen med att gå i skolan från 8:20-16:00. Åkte sedan till gymmet för att hjälpa henne med hennes barngympa, åkte till mc donalds' och åt mat.. Åkte hem hämtade simkläder, drog till gymmet, väntade på mamma och åkte sedan med henne till simmningen i Upplands väsby! Vilket jävla skit pass det blev på simmningen! Det gick inte alls bra :( sen fick jag improvisera halva passet för att jag hade missat instruktionerna -.-' Det blev 45 minuter simmningen innan jag gav upp iallafall!
ibland så behövs det bara...
var hemma sent på kvällen och  stupade i säng, så trött!
Nu ska jag göra mig färdig för att sedan gå ut i kylan klockan 7 :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback