Just sitting with my love..

..The candy!
Mums vad jag älskar godis! =) Sitter halvt som halvt och frossar medans jag städar mitt rum! Gästerna kommer om några minuter så ska bara  fixa till det sista. Middagen igår hos jossan var helt galen. Jag och tjejerna busringde och körde truth or dare, en kväll som man ville att den aldrig skulle ta slut! Åkte hem runt klockan 1 på natten, ville verkligen inte gå :( Somnade direkt när jag kom hem och vaknade idag på dagen klockan 12.. Mina planer om att gå ut och springa var ju krossade, haha, men jaja.. får ta löpningen imorgon mellan allt pluggande inför science provet! Ha en bra lördag! :*

Kommentarer
SARA'S HEMLIGHETER säger:

sv; <3

2012-01-21 | 23:41:42
Bloggadress: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback