My day, Lovely day

Hej bloggen :)
Idag vaknade jag på rätt sida :) tog bussen till centrum och mötte upp min kompis ellinor. Vi åt på SubWay och jag shoppade liiite ;) Jag hittade ett par skor på H&M för 199:- och jag blev helt käääärr!!! <3 Dem är så fina! Visar bild på dem sen när jag har laddat över bilden =) Tänkte ha skorna på mig när vi börjar skolan på måndag, lite skol fin så där ;)
Min kompis åkte hem runt klockan 18:00 och jag åt middag och kollade lite på TV-serien Lost på www.cucirca.com, helt gratis och det finns hur många TV-serier som helst =)
Rekommenderar serien starkt! Dem första avsnitten är bäst så det är värt att kolla :)
Nu ska jag färga mitt hår! Färgat det förut hos frisören men nu har jag fått en sån utväxt så det måste täckas. Valde en lite ljusare färg än vad jag har. Väldigt fräsch! Kommer upp före och efter bild när det är gjort (antagligen imorgon)
Awesome! Tycker dem här är jätte bra att köpa hem om man vill färga håret, frisören är ju ganska dyr när man färgar håret.. Prova det! Det finns en jätte bra "instruktions bok" i förpackningen också, så det är ganska lätt att förstå =) (tror jag... det är ju mamma som färgar..)
Bloggar mera sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback