Science = Check

Då var man färdig med science pluggandet idag! Vi har ett prov imorgon så det gäller att hålla tummarna =) Har precis tagit en lång varm dusch så jag känner mig riktigt fräsh. Jag körde ju ett spinning pass med pappa nu i eftermiddags i vårat träningsrum. Vi satte på datorn och kollade på en serie som heter The walking dead. As bra! Det var igentligen meningen att vi skulle hyra en skräckis men mamma skulle ha med sig projektorn så det gick inte =/.
Rekommenderar den verkligen för dem som gillar lite mera zombies och skräck filmer/serier! Och om ni är sugna att kolla så kan ni gå in på www.cucirca.com, där har dem massa serier att kolla på gratis!
Medans jag väntade på att duschen skulle bli ledig så kollade jag på andra avsnittet av Revenge, som går just nu på Tv3 klockan 20.00 på torsdagar. Har simning då så jag missar den men jag kollar alltid på Tv3play. Riktigt bra denna med!
"What goes around, comes around"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback