Shh... It's a secret

Skolan är ju kall som en jävla frysbox -.-'
Efter skolan gick jag till täby centrum och mötte upp mamma och Tilde. Vi gick och klippte mig! (Bild kommer) och sen så gick vi i lite affärer. Bland annat hollister, åhléns och Stadium
Jag hittade min avslutnings klänning! Sååå fin! Jag dör! Kommer springa runt med den här hemma!
Köpte den på Hollister för 560 kronor!
Kan visa sen hur den ser ut på, lite kort men skit i det!
Hittade även en limegrön sporttopp (199) och ett par vantar (99) på Stadium!
Gick sedan och åt mat på taco bar när pappa kommit hem från Arlanda =)
Bloggar nog lite mera senare under kvällen om resten av min JÄTTE intressanta dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback