Stupid stupid me!

Jag tappade min Iphone i golvet så hela glaset är krossat! Om man håller på för mycket med mobilen så rammlar massa glas av. Gud vad jag hatar mig själv just nu -.-' Vi har en Iphone 4 hemma liggandes och jag sa att jag kunde åka in till stan själv och låsa upp den (den är låst på Tele2 och jag har 3). Men jag är ju minderårig va fan :( Så nu vet jag inte hur jag ska göra och jag åker till romme på fredag! Jag har lång dag i skolan imorgon och mina föräldrar är inte hemma... Gud vad jag är dum i huvudet!
Den ser ut så här fast över HEEEELA skärmen!
Nu ska jag gå och tjura :'(

Kommentarer
Sofie säger:

Hej! Härlig blogg! Vilken är din favorit film? Kram

2012-01-25 | 20:44:59
Bloggadress: http://shaakeit.blogg.se/
Sofie säger:

Hej! Härlig blogg! Vilken är din favorit film? Kram

2012-01-25 | 20:55:24
Bloggadress: http://shaakeit.blogg.se/
Tele2 säger:

Hej Filippa,



Det var tråkigt att läsa om det trasiga glaset på din iPhone. Vi på Tele2 ville bara informera dig om upplåsning av iPhone köpt via oss. Det måste ha gått 12 månader från att man köpt telefonen hos oss innan man kan låsa upp den mot en kostnad på 300 kr inklusive moms för abonnemangskunder. Har du eller någon du känner ett mobilabonnemang med oss går man in på Mitt Tele2 http://www.tele2.se/mitt-tele2.html och beställer en upplåsning där. Det tar sen mellan 2-3 arbetsdagar för hanteringen hos oss och därefter måste man sätta i en annan operatörs simkort och synka iPhonen med iTunes på datorn. Då får man ett meddelande att telefonen är upplåst. Saknar man abonnemang med oss kan man ringa vår iPhone support på 0772-25 25 25 och få hjälp med den beställning därifrån. Lycka till!



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2012-01-30 | 13:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback