Ta dig i röven, skitdag!

Jag hade bara inte lust att blogga igår, det var en jävla skit dag rent ut sagt. Jag började dagen med att jag hade en ganska stressig morgon, precis som vanligt. Pappa var på jobbet och mamma och tilde åkte iväg. När jag skulle åka till skolan var mina hemnycklar borta. Dem fanns ingenstans! Inte i väskan, inte i jackan, inte i hallen, inte på bordet... Jag ringde min mamma och pappa men eftersom att min mobil är cp så gick det inte. Efter 10 minuter ringer mamma mig och säger att det finns en extranyckel i nyckellådan! *puh* Med andan i halsen pulsade jag mig fram genom snön över 1 km tills jag kom fram till bussen...Blev smått irriterad på min start på morgonen men jag försökte glömma det och tänka att resten ska bli en bra dag! Jag har så ont i knät att jag knappt kan gå och jag är så stressad inför science provet att jag inte alls är koncentrerad på lektionerna. Efter lunch har vi en 1 h och 20 minuters lektion sen slutar vi, det är science, då skulle vi ha science provet. Jag hade pluggat skit mycket till provet och helt plötsligt så blev allting blankt. Jag kom inte ens ihåg vad en ester är!! Jag fick ju panik. Jag satt i en timme och 20 minuter och stirrade på ett prov. När läraren gick förbi så kollade hon bara på mig, frågade inte om jag behövde hjälp. Jag själv ville ju inte räcka upp handen och säga att jag inte fattade någonting. Det slutade med att jag lämnade in ett blankt papper med mitt namn på. Jag lämnade in ett vitt papper på ett science prov! -.-' Jag = skitsur går från skolan till bussen. Jag börjar frysa om händerna och letar febrilt efter mina vantar. Jag hittar bara EN, va fan?! Då har den andra ramlat ur väskan i skolan, så jag hoppas någon har lagt den i lost&found! :( *sadface*. Den här dagen ska bli bra iallafall! Ska klippa mig efter skolan! *thumbs up*. Ska bli najs att få en liten förnyelse som syns! Ska klippa upp det ganska mycket så att det syns =) Sedan blir det att fixa några ärenden; nya solglasögon (åker till romme med skolan på fredag så jag måste ha det om det blir soligt), nya vantar (om ingen hittat min andra) o.s.v

Kommentarer
FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER säger:

hej Babe <3

Nu kan du se vem som vann dagens blogg!

Blev de inte du idag är de bara på de igen, imorgon kanske du blir dagens blogg



PUUSS <3

2012-01-24 | 07:50:42
Bloggadress: http://joo.blogg.se/
Molly Bergström, UPPSALA säger:

Hoppas du får en härlig tisdag :)

2012-01-24 | 13:17:51
Bloggadress: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback