The famous Tin tin

Go' kväll alla underbara! =)
Idag har varit en mysig familje dag. Jag hade en mysmorgon och spelade lite monopol med Tilde, sen åkte jag och familjen till Täby centrum för att kolla på bio! Vi kollade på tin tin. Den var faktiskt bra, lite rolig och välgjord ;) Vill se tvåan om det kommer en för att i slutet så händer lite saker så jag antar att film nummer 2 kommer snart.
Vi kom hem sent på eftermiddagen, jag spelade med tilde och åt middag och sen bestämmde jag mig för att spinna lite med mamma på nedervåningen! Vi satte på en film (save the last dance) och spinnade i en timme. Mamma tränade såklart längre men min hals mådde inte så bra så jag stretchde lite istället =)
Ser lite stor ut men jag sitter ju så nära kameran :P
Nu ska jag mysa lite innan jag går och lägger mig. :*
Kommer nog visa nån bild eller två från grillningen sen (från i lördags) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback