1 Mars 2012

Hello!
Idag har jag varit hos frissan faktiskt! :D Hon fixade mitt hår så det blev jätte fint och hon lockade det till och med! Så jag hade prinsess lockar i hela håret! Så fint :D Var på konståkning innan hår frissan också :) Efter frissan drog jag hem, bytte om och sprang till bussen till åkersberga centrum. Jag och min kompis Therese åkte in till Täby och shoppade lite ;) Behövde lite saker. Bilder kommer senare ikväll, I hope :) Vi drog sen hem till mig åt lite mackor, hennes mamma hämtade henne och nu sitter jag här! ;)
Mamma hade köpt hem massa jordgubbar som en liten överaskning! Dem var såååå goda, helt perfekta. Varenda jordgubbe smakade som dem ska göra, Jag dör vad goda! :D
Bloggar senare! Chiao :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback