Just can't

Ligger i sängen just nu och kan verkligen INTE sova. Är stressad över skolan och sen pågår det massa bråk-skit som man hamnat i. Hjälper min kompis men jag klarar inte av det snart, det påverkar mig också.
Ligger och tänker också, på allmänna saker. Saknar min faster jätte mycket. Okej, vi träffades inte så ofta och hon bodde i Värmland, men hon är min faster. Kommer fortfarande ihåg dagen hon dog. Mamma hämtade mig på dansen och hade tårar i ögonen, hon sa att Carolina var död. För några veckor sedan var det 1 år sen. 1 år sedan som hon levde. Bröt ihop förra veckan när vi hade Science-lab. Vi dissikerade hjärta och lungor. Sprang till toaletten och kände tårarna rinna. Helt plötsligt så saknade jag Carolina. Jag tog ett djupt andetag klistrade fast ett leende på läpparna och gick tillbaka till Science rummet.
För någon månad sedan fick jag reda på att min farmor fått bröstcancer. Jag blev helt förkrossad för att jag vill inte att hon också ska dö. Men nu för tiden så kan man bota bröstcancer väldigt enkelt! Dem tog bort den. Men efter ett tag kom den tillbaka och den var elakartad. Hon fick operera bort det ena bröstet och som tur var så hade den inte spridit sig så mycket, bara till någon del som dem fick bort. Så nu mår farmor bra igen och är pigg och glad som vanligt.
Men på grund av all stress runt om kring mig så mår jag bara allmänt dåligt. Eller dåligt och dåligt.. Jag är bara ledsen. Och på grund av det så beter jag mig som en ren bitch, speciellt mot min familj. Jag vet inte varför och det börjar på grund utav ingenting! Blir så sur på mig själv när jag beter mig på det sätter. Varför licksom? Dem är min familj. Blir så trött på mig själv. Jag kan ibland göra exakt likadant mot mina kompisar. Vissa dagar kan jag vara jätte sur och inte säga någonting men andra dagar så kan jag vara hel flummig. Jag orkar inte med mig själv just nu. Vet inte vad jag håller på med eller vad som händer. Jag har ingen kontroll och jag är rädd för vad som kan hända. Blir bara så sur på mig själv att det här ska gå ut på min omgivning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback