Proud over my self!

Gud vad stolt och glad man blir över sig själv när man kämpat sig igenom plugg hela helgen och äntligen klarat allt som man måste göra! Befriande känsla lixom, Hhaha :) KÄnner mig väldigt poetisk..
Resten av söndagen ska jag spendera åt att läsa min svenska bok och städa lite i mitt rum. Det gäller sig att unna sig en liten lugn stund efter en galen och stressad helg, right? ;)
Alla saker som jag hade skrivit upp på min lista, som ni kan se så är det mesta bort-struket!
  • Ring till PRAO ang.Schema, kläder.
  • Prata med .......- ang ........-
  • Fixa PRAO lappar
  • Öva in låt till assemblyn på onsdag
  • Science läxa - blod kroppar
  • Science läxa - Planera till lab om puls
  • Science rapport - Sexual education
  • Matte prov - Plugga
  • Science prov - Plugga
  • Svenska bok - Läsa
  • IGCSE
  • Svenska - kompliterings uppgift
  • Packa till Jönköping
  • Planera upp min vecka (ang. Presskonferans, Jönköping, Mamma reser bort)
Fattar ni hur skönt det är att stryka nästan allt från min lista när den har funnits typ sjuuuukt länge! :D
Nu ska jag gotta mig i gladheten, ha en fortsatt trevlig Söndag allihopa!

Kommentarer
Sandra ♥ säger:

Vad har du för prao ? :) <3

2012-03-19 | 11:32:06
Bloggadress: http://slindstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback