Late at night

Ni alla har nog någon gång blivit svikna av den ni gillar eller blivit dumpade så ni förstår känslan. Mitt hjärta har blivit krossat så många gånger att jag inte ens kan hålla räkningen. Ena sekunden så duger man inte och i andra så är man helt underbar men han har hittar nån annan. Varför? varför duger jag inte till? 
 
När man förälskar sig med nån så kommer det alltid nån som tycker det är så kul att förstöra relationer eller som bara allmänt vill ragga upp folk. Då ryker såklart den personen som man gillar åt fanders och kvar här står man. Ensam och förtvivlad med ett litet: "Jahapp, here we go again". 
 
Mitt hjärta har blivit krossat så många gånger men även lyckats reparera sig självt. Jag är fan imponerad att jag klarar det. Att jag klarar att resa mig varje gång? Hur gör jag det? ja du, det skulle jag gärna vilja veta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback