Detta gör mig lycklig

Fick en underbar kommentar av en tjej som heter Emelie! Det är just sånt här som gör mig glad på dagarna när livet är piss. Det är det här som gör att mitt leende kommer fram! Tack snälla Emelie för den här kommentaren, blir så glad! En sån enkel sak som lite beröm kan verkligen förändra saker! Kram!
(Tryck på namnet för att komma till hennes blogg och "Komplex, vikt och träning" för att komma till inlägget)
Emelie om Komplex, vikt och träning:
Jättebra skrivet Filippa. Det är inget man förväntar sig komma från någon i din ålder, inte ens personer i min ålder. Utan från "kloka vuxna" som ska vara bäst på allt och veta allt för att de har levt mycket längre än oss. Det är just det folk måste förstå - man behöver inte vara vuxen för att vara klok och vis, man kan vara ung och oerfaren. Kolla på dig liksom, du är ett himla bra exempel.:)
Kram

Kommentarer
Sandra Lindström säger:

Håller med Emelie så jäkla bra skrivet Filippa <3

2012-01-29 | 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback